środa, 2 września 2015

Słowo na dziś: BEZSILNOŚĆ

Bezsilność. Jesteśmy odpowiedzialni za siebie choć czasem też za innych. Co jeśli wyrwie się z tej uwięzi? Co jeśli oleje się innych i skupi się na sobie? Czy z góry stajemy się egoistami? Nie zawsze. Nie jeśli robimy to dla swojego zdrowia. Jeśli relacje stają się trujące. Jeśli chodzi o mnie to ja dusiłam się w rodzinie i w sumie nadal się duszę ale nie mam już wszystkich krewnych na szyi i płucach. Może i dla innych pokłócenie się z większością rodziny byłoby okropne, nie do zniesienia. Dla mnie jednak jest to wolność. Czekam jednak na całkowitą wolność. Mam dość tego więzienia.

1 komentarz:

  1. Słowo na początku nie jest tłumaczone w poście. Bezsilność to uczucie towarzyszące mi ostatnio w życiu. Jest to też słowo które w pewien sposób mnie motywuje do rozwijania siebie. Po za tym chciałabym podziękować Beacie za wsparcie w dążeniu do wolności.

    OdpowiedzUsuń