czwartek, 2 lipca 2015

Jak się zabić? 10 skutecznych sposobów...

...jak tego nie robić. Zacznijmy od początku. Chęć popełnienia samobójstwa to coś dużego. To odebranie sobie najcenniejszego daru jaki sie ma. Pomimo porażek, pomimo smutku, bólu, należy wstać silniejszym. Mimo iż nie ma się już siły wstać. Jeśli nie masz siły się podnieś, czołgaj się, jeśli nie masz siły się czołgać, machaj ręką i krzycz. Ktoś ci pomoże!
 Śmierć nie jest rozwiązaniem, na które zasługujesz. To nie jest koniec. Mimo moich porażek wstałam, będąc na dnie odbiłam się od niego. Teraz jest mi dobrze, pomimo przeciwności wiem że dam radę, że nic mnie nie pokona. Będę walczyć, by żyć, by pokazać wszystkim że jestem silna i że mnie nie poddam się. Pewnie teraz myślisz, że nie masz już siły walczyć, że w sumie po co walczyć. By żyć! 

Jeśli chcesz uporać się z natłokiem zabójczych myśli, jeśli chcesz odnaleść radość z życia zadzwoń:
116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym
22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna
116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”
800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej

A jeśli nie to napisz do mnie porozmawiamy :) postaram się pomóc, choś zawodowym psychologiem to ja nie jestem :P







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz